המדריך של WEB CEO

פרופיל קישורים - בניית קישורים באמצעות פיתיונות

1. הציעו באתר גרסת חינם או ניסיון.

אתם יכולים לעזור ללקוחות שלכם להתגבר על מספר מחסומים בדרך לרכישת המוצר שלכם, אם תאפשרו להם לקבל טעימה של המוצר שלכם ויכולותיו.

זכרו לפשט את תהליך ההתקנה והשימוש בגרסה החינמית. הדבר עשוי להיות כרוך בתמיכת מומחה בתחום על מנת לפתור את כל הבאגים ולהוביל את הלקוח הפוטנציאלי לשימוש במוצר שלכם.

 

2. הציעו באתר תבניות או עיצובים להורדה בחינם.

אם אתם מעצבי אתרי אינטרנט או שהצוות שלכם כולל מעצב טוב, תוכלו ליצור אוסף של תבניות להורדה בחינם עבור פלטפורמות בלוגים פופולריות, מערכות ניהול תוכן (CMS) נפוצות, רשתות חברתיות, שירותי מיקרו-בלוג, פריסת אתר, תבניות דוא"ל וכו' תהפכו את התבניות שלכם זמינות להורדה ותכללו קישורים לאתר שלכם מקוד התבנית.

 

3. צרו באתר כלים אונליין מועילים שהגולשים ירצו לסמן ולשתף ברשת.

צרו כלי אונליין שהוא בעל ערך לגולשים. זה יכול להיות כלי פיננסי המציג מגמות או מחשב את העלויות של הגולש, תוכנה לבחינת מדדי SEO או לבדיקת הפניות, כלי הצובר מידע שימושי, כלי לניתוח מדיה חברתית וכו'. אתם יכולים לבחור להשתמש בכמה שירותי API פופולריים בעת יצירת הכלי שלכם.

פרסמו את הכלי שלכם באמצעות ערוצי מדיה חברתית: שירותי מיקרובלוגינג, רשתות חברתיות, אתרי חדשות חברתיים וכו'.

חפשו פוסטים בבלוגים המכילים רשימות של כלים שימושיים כמו שלכם והציעו להם להוסיף את הכלי שלכם לרשימה.

 

4. פרסמו באתר דוח/סקירה/תרשים מעניינים הניתנים להורדה בחינם.

צרו דוח, תרשים או סקירה טכנית בנושא העיסוק שלכם, פרסמו אותם באתר האינטרנט שלכם ואפשרו הורדה של המסמך.

דוח או סקירה טכנית הכתובים בצורה טובה ואינפורמטיבית יאספו במהירות כל ידי ספריות הבלוגים, במצב כזה תדרשו רק לתת עוד דחיפה קטנה באמצעות שימוש בערוצי המדיה החברתית: בלוגים קשורים, שירותי מיקרו-בלוג, עמודי מעריצים וקבוצות ברשתות חברתיות, פורומים, תמונות/מצגת תמונות, אתרי שיתוף וכו'.

 

5. פרסמו באתר חידונים מאתגרים.

תחשבו על יצירת חידון, סקר או מבחן שעוסקים בתחום העיסוק של האתר ויכולים לעניין את הגולשים שלכם.

על מנת להפוך את החידון שלכם לוויראלי, הציעו לאנשים להעתיק קוד ובכך להציג את החידון באתר שלהם.

תזכירו את זה בכל פלטפורמה בה יש לכם חשבון: אתר מיקרו-בלוג, אתרי חדשות חברתיים, רשתות חברתיות וכו' על מנת להפיץ את החידון ברשת.

 

6. הציעו באתר מבצעים משתלמים ו/או הנחות גדולות

חשבו על תמריצים שונים (כגון: תחרויות, מכירות סודיות, מבצעי קידום מכירות, מלגות ופרסים) על מנת לתת לגולשים שלכם את הסיכוי לזכות במשהו (אפילו משהו קטן מאוד) שהוא יתמרץ את הגולשים לקשר אליכם או להפיץ לעולם את הבשורה.

 

7. כתבו ספר אלקטרוני הקשור לתחום שלכם והציעו אותו להורדה באתר.

עליכם להיות מודעים שלפני כתיבת ספר איכותי, אתם נדרשים להציע כמות מספקת של ידע או ניסיון מעשי. תוכלו להשתמש בתכנית שתי השלבים כדי לכתוב את המידע שלכם. לקבוע את העיקרון שלכם בשלב הראשון. צעד שני הוא להמחיש אותו.

פרסמו את הספר האלקטרוני באתר שלכם ותפיצו את החדשות בדבר השקתו במיקרו-בלוגים, בבלוג שלכם, ברשתות חברתיות וכו'

 

8. בנו רשימה איכותית ומועילה של מקורות מידע והציגו אותה באתר שלכם.

צרו רשימה של קישורים מובחרים למאמרים ופסוטים בבלוגים, או רשימה של כלים שימושיים עם מלווים בסקירה קצרה. זה דורש יותר עבודת מחקר, ניתוח קהלים ופיתוח.

קדמו את רשימת המקורות שלכם בערוצי המדיה החברתית. אם הרשימה ייחודית ומעילה, אנשים יקשרו אליה וישתפו אותה בערוצי המדיה החברתית.

 

9. הציגו באתר רשימת מומחים בתחום.

תאספו שמות ומעט מידע אודות מומחים מהנישה שלכם ותצרו רשימה שימושית עבור הגולשים שלכם. פרסמו את הרשימה באתר שלכם ותפיצו אותה באמצעות ערוצי המדיה החברתית.

 

10. פרסמו באתר ביקורת מעניינת של מוצר/שרות.

בחרו מוצר פופולרי חדש ונסו אותו בעצמכם. פרסמו את הביקורת באתר שלכם והפיצו אותה במעגלים המתאימים בתעשייה באמצעות רשתות שירותי מיקרובלוגינג, ואז תנו לקוראים להפיץ אותה ברחבי הרשת.

 

11. העניקו פרסים ותגמלו אחרים.

אם אתם שם מוכר בנישה שלכם, קיום "טקסים" מקוונים להענקת פרסים עשוי ליצור המון באז, להביא מבקרים ולייצר טונות של קישורים נכנסים. ראשית, פרסים גורמים ליצירת קישורים על ידי אלו המקווים להיות מועמדים אליהם. שנית, הם גורמים ליצירת קישורים על ידי הזוכים המבקשים להשוויץ ועל ידי אחרים המתלוננים על הזוכים. שלישית, אירוע מוצלח עשוי לזכות לתהודה בבלוגוספירה, באתרי חדשות חברתיות, בפורומים פרטיים וכו'.

 

12. השתתפו בתחרויות בתחום שלכם.

חפשו פרסים או תחרויות הנגישים באינטרנט ואם אתם חושבים שאתם יכולים להתחרות, הציעו את עצמכם. גם אם האתרים הללו לא מקשרים בחזרה אל האתר שלכם, חדשות על זכייה בפרסים יכולות לעתים קרובות להיות תוכן שניתן לקשר אליו היטב בתקשורת המקומית.

 

13. ארחו וובינר באתר והפיצו את הבשורה באמצעות הרשתות החברתיות.

וובינר הוא כנס אינטרנטי חד סטרי (הדובר לקהל), אבל יכול לכלול מקטע של שאלות ותשובות.

ועידה היא החלפת מידע בשידור חי בין מספר רב של אנשים מרוחקים אחד מהשני באמצעות מערכת תקשורת.

בחרו בתכנת ההצגה המתאימה ביותר עבורכם (בחינם או בתשלום) עבור וובינר או ועידה. קבעו את הזמן ואת לוחות הזמנים של הפגישות או ההצגות באמצעות האינטרנט. הזמינו אנשים רלוונטיים לוובינר או לועידה עבור קהל היעד שלך.

מומלץ להקליט את הוובינר או את הוועידה על מנת שתוכלו להעלות אותו לאחר מכן לרשת ולהפוך אותו לזמין לצפייה או לפודקאסט. בנוסף, תוכלו לפרסם ולשתף את השמע או מצגת עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים.

 

14. הקימו תוכנית התנדבותית.

התחילו תוכנית התנדבותית ופרסמו את האירוע באתר שלכם. הפיצו את החדשות בכל רחבי רשת האינטרנט כדי למצוא אנשים שמוכנים להתנדב. היו ראשונים להגיב: הישארו מעודכנים בחדשות ושמרו על קשר עם אנשים מהנישה שלכם. השתמשו באירוע חברתי בשירותי שיתוף, מיקרו-בלוגים, רשתות חברתיות, אתרים ופרומים על מנת להפיץ את הבשורה.

השארת תגובה