המדריך של WEB CEO

סמינר קידום אתרים בעזרת Web CEO

יש לכם אתר אינטרנט והוא לא מקודם בתוצאות החינם בגוגל?

הכנו עבורכם סמינר שיראה לכם, צעד אחר צעד, כיצד לקדם את האתר בעצמכם!

מה בסמינר?

קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל

את הסמינר נפתח באחת מהשאלות המסקרנות ביותר: האם ה-PPC יכול להחליף את ה-SEO ובכלל, מה היחס ביניהם ומתי כדאי להשקיע בכל אחד מהאפיקים? (רמז, התשובות יפתיעו אתכם).

בחירת ביטויים לקידום

מהם הביטויים הכדאיים ביותר לקידום האתר שלכם? בחלק זה של הסמינר, נציג שיטות לאיסוף ולניתוח של ביטויים ודרך לקביעת הביטויים היעילים ביותר לקידום וכל זאת באמצעות כלים שונים ב-Web CEO, שיקלו עליכם את המלאכה ויציגו בפניכם גם תמונה מדויקת של מה שהמתחרים שלכם מקדמים...

תוצאות החיפוש בגוגל

אין זה סוד שהתוצאות בגוגל בעבור אותה שאילתה, יהיו שונות עבור גולשים שונים. בחלק זה נציג דוגמאות למצב זה ונחשוף בפניכם כלי שיאפשר לכם לדעת במדויק את מיקום האתר בערים שונות, בשפות שונות ובמנועי חיפוש שונים. בפרק זה נלמד גם לזהות את המרכיבים השונים של דף התוצאות ומה נדרש בכדי להופיע בכל אחד מהם. Web CEO הינו אחד מהכלים הבודדים, המספקים מידע מדויק לגבי דירוגי האתר בערים השונות בארץ ובעולם ולא רק עבור האתר שלכם, אלא גם תמונת מצב של כל האתרים המתחרים בכם.

כלי מנהל האתרים של גוגל

בגוגל פיתחו כלי חינם, המיועד לבעלי האתרים ולמי שאמונים על מלאכת הקידום של האתר, אשר בו תמצאו דיווחים על ליקויים באתר, דוחות המספקים מידע על ביצועי האתר והאופן שבו ניתן לשפר אותו ועוד מידע חשוב. בסמינר נציג את הכלי ואת אופן השימוש בו.

תוכן האתר

לתוכן באתר חשיבות עליונה בעבור הגולשים. בחלק זה נציג את האופן שבו גוגל "מבין" את התוכן באתר וניתן לכם מספר טיפים חשובים מאוד שיעזרו לגוגל להבין טוב יותר את התכנים באתר, מבלי לפגוע בחוויית הגלישה של הגולשים. נושא זה מכונה אופטימיזציית תוכן, ול-Web CEO יש כמה כלים מעולים שיעזרו לכם במשימה זו ושכוללים, בין היתר, דוחות ביצוע לחברת הפיתוח של האתר.

מבנה האתר - קישורים פנימיים

לכל ביטוי מקודם צריך להיות דף מקודם תואם (דף נחיתה). לאופן שבו דפי האתר מקשרים זה לזה יש השפעה מכרעת על קידומם האורגני של דפי הנחיתה בעבור ביטויים שונים. ב-Web CEO תוכלו לקבל מידע על סמכות הדפים באתר, ומידע זה יסייע לכם לבצע שינויים במבנה הקישורים באתר, לגרום לשינוי בסמכות הדפים ובכך לקבוע מהם הדפים שידורגו בגוגל בעבור כל אחד מהביטויים שהחלטתם לקדם.

פרופיל קישורים נכנסים לאתר

אין ספק כח אחד מהפרמטרים החשובים ביותר לקידום האתר הוא מצב פרופיל הקישורים הנכנסים לאתר מאתרים אחרים. בסמינר נציג את האופן בו יש לנהל את פרופיל הקישורים ונראה כיצד הכלי עוזר לנו לנתח את פרופיל הקישורים של האתר שלנו ושל המתחרים, ובמידת הצורך, אף מדווח לכם על התקפה של קישורים רעילים...

מעוניינים להרשם?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מהו משך הזמן של הסמינר והיכן הוא יתקיים?

הסמינר כולל 2 מפגשי ערב, בשעות  17:30-20:45, במרווח של שבוע, ויתקיים במכללת ג'ון ברייס, חומה ומגדל 29, תל אביב (חניה בתשלום מתחת לבניין המכללה).

האם נדרש ידע קודם?

במילה אחת: לא ובשתי מילים: ממש לא!
אם אתם מנהלים אתר אינטרנט, אז יש לכם את כל הידע הנדרש.

מה המחיר?

120 ש"ח (קראתם נכון). התשלום באמצעות כרטיס אשראי.

מי מרצה?

ג'קי סויקיס, מנהל פיתוח עסקי בחברת סאו סימפל בע"מ ומנהל המסלול המלא להכשרת מקדמי אתרים במכללת ג'ון ברייס תל אביב וירושלים.