את עבודת הקידום אפשר לחלק לשני חלקים:
החלק הראשון מסתכם בעבודה טכנית גרידא בתוך האתר, onsite – ניטור בעיות בגישה, תאימות וזמני תגובה לשרת ולדפי האתר, הפניות ושימוש בתגיות קנוניקל לא נכונות, חסימות והכפלות תוכן, טיפול בסמכותיות דפי האתר וכן אופטימיזציית תוכן לדפי נחיתה בעבור מילות מפתח.
החלק השני דורש אנשי קידום מקצועיים ומנוסים יותר ועוסק בבניית אסטרטגיית הקידום בהתבסס על מחקר ועל אנליזות שונות.
WebCEO תחסוך מכם כמעט את כל הפעילות הטכנית הנדרשת ותתרום מידע רב ערך לאלו שאמונים על אסטרטגיית הקידום. שימוש נבון בכלי יפנה לכם זמן יקר, שאותו תוכלו להשקיע בניתוח ובבניית אסטרטגיות קידום ואף בהגדלת העסק ובשיפור השירות ללקוחותיכם.