המדריך של WEB CEO

מיטוב לחיפושים לוקאליים

1. הוסיפו לדפים העיקריים באתר מידע הקשור למיקום העסק שחשוב שהלקוחות הפוטנציאליים ייחשפו אליו.

הציבו זרקור על שם העסק שלכם, על כתובתו המקומית ועל מספר הטלפון המקומי שלו (לא טלפון סלולרי!) בפוטר התחתון של כל אחד מדפי האתר. כך תוכלו לשפר את דירוגי העסק בחיפושים מקומיים ובחיפושי מובייל.

טיפ: אם יש לעסק שלכם יותר ממיקום אחד, עליכם ליצור דף ייחודי לכל מיקום המכיל תוכן ייחודי ופרטי יצירת קשר מקומיים.

 

2. במידת הצורך, השתמשו ב-Google Search Console כדי לשייך את הדומיין לאזור הגיאוגרפי שבו פועל האתר.

צרו חשבון Google Search Console לאתר וציינו באיזו מדינה אתם מתמקדים:

לחצו על תנועת חיפוש.

המשיכו אל הדוח מיקוד בינלאומי.

לחצו על כרטיסיית המדינה.

סמנו את תיבת הסימון "יעד למשתמשים" ובחרו את מדינת היעד שלכם.

הערה: תכונה זו מוגבלת לאתרים עם דומיין ברמה העליונה המכיל את קוד המדינה.

 

3. שפרו את חזות האתר בתוצאות הלוקאליות של מנועי החיפוש.

כלי עזר: SEO לדפי נחיתה

Rich Snippets (תצוגה עשירה) הם תוצאות חיפוש עם שיפורים כמו תמונות, ביקורות, מחירים, אירועים, מועדי הופעות, מספרי טלפון, כתובות ואפילו מתכונים. מעבר לשיפור בהצגת הדפים שלך בתוצאות החיפוש, Rich Snippets גם מסייעת למשתמשים למצוא את האתר שלכם כאשר הוא מקושר למיקום גאוגרפי.

השתמשו ב-Schema Markup כדי לסייע לגוגל לזהות את המיקומים הגאוגרפיים המוזכרים באתר שלכם. אם האתר שלכם מכיל ביקורות או מידע אחר על עסקים וארגונים, אז הסימון המובנה יעזור להתאים בדיוק רב את הדפים למיקום המוזכר.

כל מנועי החיפוש הסכימו לתמוך במיקרו נתונים כדרך לקודד את ה-Rich Snippets.

מיקרו נתונים משתמשים בתכונות פשוטות בתגיות ה-HTML (לעתים קרובות span או div) כדי להקצות שמות קצרים ותיאוריים לאייטמים ולמאפיינים.

אתם יכולים לראות את כל הסימונים הזמינים והנתמכים כאן ב-Schema.org

הערה: הקפידו להשתמש ב-Rich Snippets Testing Tool כדי לוודא שגוגל יכול לנתח כראוי את סימון הנתונים המובנה שלכם ולהציגו בתוצאות החיפוש.

השארת תגובה