המדריך של WEB CEO

קידום אתרים אפור

הימנעו וטפלו בכל ניסיון של קידום אפור באתר.

כלי עזר: SEO לדפי נחיתה

שימוש בטכניקות של קידום אפור כמו העמסת מילות מפתח, טקסט מוסתר, הסוואה, שכפול או גניבת תוכן, הונאות קישורים וכד' עשויה להגדיל מאוד ובאופן מיידי את התנועה לאתר, אך זה עלול להיות לזמן קצר בלבד. עם זאת, וככל הנראה במוקדם ולא במאוחר, יגררו טכניקות אלו עונשים או אפילו יגרמו להסרתו של האתר לחלוטין ממנועי החיפוש.

על החשיבות הרבה שבהימנעות משיטות קידום אפורות אתם מוזמנים ללמוד לעומק במסגרת קורס מקוון – לחצו כאן.

הנה תיאור של הטכניקות הנפוצות ביותר:

העמסת מילות מפתח משמעה שימוש מופרז במילות מפתח באזורים החשובים בדפי האתר שלכם. זכרו כי את הדפים אתם יוצרים קודם כל בעבור המשתמשים, ולכן דאגו שהתוכן שלכם יישמע אורגני. אין להגזים בהכנסת מילות מפתח לתגיות ה-Title, לטקסט העוגן ולאזורים חשובים אחרים בדפים שלכם, שכן מנועי החיפוש עלולים להתייחס לכך כספאם.

מספר מוגזם של כותרות H1 שימשו לעתים כדי לתמרן את תוצאות מנועי החיפוש ולהשיג דירוג גבוה בעבור מילות מפתח מסוימות. מאז מנועי החיפוש הפכו לחכמים יותר, וכעת הם רוצים שלכל דף תהיה רק כותרת H1 אחת. דפים המכילים מספר מוגזם של כותרות H1 נחשבים לספאם והם עשויים לגרום להסרת האתר מתוצאות החיפוש לחלוטין.

שימוש בתוכן משוכפל או גנוב עלול להוביל לאי הכללתם של דפי האתר שלכם באינדקסים של מנועי החיפוש, לכן אנו ממליצים לכם בחום להימנע מפרקטיקה זו. התוכן שלכם צריך להיות חדש וייחודי ולהיות בעל ערך לקוראים. אם אינכם בטוחים לגבי כישורי הקופירייטינג שלכם, כדאי לשכור קופירייטר טוב שיעשה את העבודה בשבילכם.

הונאת קישורים היא שיטה שבה אתרים שאינם קשורים זה לזה מקשרים האחד אל השני בניסיון להגדיל באופן מלאכותי את מספר הקישורים הנכנסים ולנפח את ה-PageRank של הדפים המקודמים. מנועי החיפוש כבר למדו לזהות את מרבית סוגי הונאות הקישורים, ולכן אנחנו לא ממליצים להשתמש בשיטה זו לצורך קידום אתר.

השארת תגובה