המדריך של WEB CEO

רשתות חברתיות - פעילות חברתית בפינטרסט

1. צרו חשבון עסקי בפינטרסט עבור העסק.

צרו חשבון עסקי לתמונות, לקריקטורות, לאינפוגרפיקות ולתמונות המוצרים היצירתיות שלכם. הכניסו כיתוב קצר מלא במילות מפתח חשובות לתמונות שלכם. אם התיאור שלכם יהיה ארוך מדי, זה עשוי להפריע למשתמשים רבים. שמרו את המלל הרב לאזור התגובות.

הקפידו להציג את שם העסק שלכם בפרופיל להשגת חשיפה מקסימלית. השתמשו בשם העסק שלכם כשם המשתמש או שנו את שם הפרופיל לשם העסק לאחר הגדרת הפרופיל.

הוסיפו פסקה עשירה במילות מפתח המספרת עליכם ועל תחומי העניין שלכם אל הסעיף "מידע כללי" שבפרופיל הפינטרסט שלכם. הפסקה תוצג ממש מתחת לתמונה שלכם והיא צפויה להיות אחת הדרכים שבהן המשתמשים יוכלו לברר פרטים נוספים עליכם.

חברו את חשבונכם עם חשבונות הפייסבוק והטוויטר שלכם. כך תוכלו למשוך עוקבים רבים יותר בכמה פלטפורמות בו זמנית, זאת מכיוון שחיבור זה גורם להצגת סמלי המדיה החברתית מתחת לתמונת הפרופיל שלכם, ואלו מקשרים אל פרופילי הפייסבוק והטוויטר שלכם.

 

2. אמתו את החשבון העסקי בפינטרסט.

אמתו את חשבונכם על מנת לקשר את האתר שלכם לפרופיל הפינטרסט ומקמו את כתובת ה-URL המלאה עם סימון V אדום לפניו באזור ה"אודות".

התחברו לחשבון הפינטרסט שלכם, לחצו על שם הפרופיל ובחרו באפשרות הגדרות. גללו מטה אל החלק התחתון של הדף עד לתיבת האתר, הוסיפו את כתובת האתר שלכם ולחצו על הכפתור אימות אתר, לאחר מכן פעלו בהתאם להוראות. הפעולה תהיה כרוכה בהעלאת קוד פינטרסט לאתר האינטרנט שלכם.

 

3. התחילו לבנות את רשת אנשי הקשר שלכם.

נעצו הרבה תמונות שונות. זכרו שאנשים נוטים יותר לנעוץ מחדש תמונות מצחיקות ויפות. הימנעו מפרסום מספר רב מדי של תמונות רגילות של מוצרים שבהן אתם משתמשים באתר שלכם. חשבו במקום זאת על קריקטורות, בדיחות ואינפוגרפיקה, בנוסף לדרכים חדשות ומעניינות להשתמש במוצרים שלכם. אתם רוצים לספק את סוג התוכן שאנשים ירצו להוסיף ללוחות הפינטרסט שלהם.

חשבו על שמות יצירתיים ומעניינים ללוחות שלכם והכלילו בהם את מילות המפתח שלכם כאשר זה רלוונטי. שמות אלו משותפים בכל פעם שאתם נועצים משהו, כך שכדאי להפוך אותם לאטרקטיביים.

תייגו משתמשי פינטרסט אחרים בנעיצות שאתם מבצעים באמצעות הוספת @username לתיאורים שלכם. צרפו לרשת המקצועית שלכם אנשי מקצוע וספקים אחרים בתחום שלכם באמצעות תכונה זו. לא רבים עושים זאת עדיין, אז זאת דרך מצוינת להגדיל את קהל העוקבים שלכם ולהתבלט מבין היתר.

ערבבו את המציאות הייחודיות שלכם עם הרבה נעיצות מחדש, החוזרות על הנעיצה של מישהו אחר עבור העוקבים שלכם (בדיוק כמו ציוץ מחדש בטוויטר). האדם שאת התמונה שלו נעצתם מחדש יקבל הודעה באמצעות דוא"ל וגם קרדיט על הנעיצה שלכם, המגדיל את קהל העוקבים שלו.

טיפ: השתמשו בהאשטאג לסיווג נושאים, בדיוק כמו בטוויטר. ההאשטאג בא לידי ביטוי כאשר משתמשים רוצים למצוא נושא ספציפי בפינטרסט.

 

4. הוסיפו כפתור פין-איט לאתר שלכם.

הוסיפו כפתורי פין-איט לבלוג או לאתר שלכם ואפשרו לקוראים לשתף את התוכן שלכם באמצעות פינטרסט. זה פשוט מאוד לביצוע. התחברו לפינטרסט ואז עברו אל About -> כפתור פין-איט או השתמשו בקישור זה כדי להיכנס לקוד של הכפתור.

מטבו את תוכן האתר שלכם בעבור שיתוף פינטרסט: שקלו להטביע סימן מים על התמונות שלכם או להוסיף להן טקסט. אם אתם משתמשים בתמונות משלכם בפינטרסט, אחת הדרכים הטובות ביותר להבליט את התמונה היא באמצעות הוספת תיאור ברור אל התמונה עצמה או הוספת סימן מים של שם העסק שלכם. ודאו שהכיתוב ברור ושהוא אינו מטשטש את הנושא העיקרי של התמונה.

השארת תגובה