המדריך של WEB CEO

רשתות חברתיות - פעילות חברתית בלינקדאין

1. הקימו פרופיל וצרו לעצמכם רשת של אנשי קשר מקצועיים בתחום שלכם.

היכנסו אל לינקדאין וצרו חשבון אישי משלכם, אם עדיין אין לכם אחד. כעת צרו קשר עם לקוחות שעמם אתם מנהלים מערכת יחסים טובה ובקשו מהם לכתוב המלצות עליכם, על החברה או על המוצר שלכם. ודאו כי כל העובדים נכללים אף הם ברשת החברים שלכם.

התייחסו אל פרופיל הלינקדאין שלכם כדף נחיתה שקהילת לינקדאין רואה: כללו את כל כתובות ה-URL הרלוונטיות בפרופיל שלכם, השתמשו בקישורים עם טקסט עוגן, הוסיפו לתקציר מילות מפתח, התמחויות, ניסיון והגדירו את כל קטגוריות התיאור האחרות. לאחר מכן הוסיפו מגע אישי, העניקו פנים למותג, כלומר, הוסיפו תמונה לפרופיל שלכם.

התייחסו אל מאמצי השיווק שלכם בלינקדאין כמו לכל מאמצי השיווק האחרים: ככל שתקיימו יותר פעילות ואינטראקציה, כך יהיו התוצאות טובות יותר. סנכרנו את הפוסטים בבלוג שלכם עם הפרופיל; עדכנו את הפרופיל באמצעות "תכונת המצב" של לינקדאין לעתים קרובות; מנפו את הפונקציה "שאלות ותשובות" שמציעה לינקדאין – השתתפו בשאלות של אחרים והציגו שאלות משלכם.

הקפידו למטב את הפרופיל שלכם עבור מילות מפתח חשובות ורלוונטיות והגדירו חלקים ממנו כציבוריים, כך שמנועי החיפוש יוכלו לדרג את התוכן לפי מילות החיפוש הללו.

 

2. צרו קבוצה בלינקדאין ובנו קהילה.

לאחר הגדרת החשבון האישי שלכם, צרו קבוצה לתעשייה שלכם, ולא רק של החברה שלכם – אנשים נוטים יותר להצטרף לקבוצה כאשר היא לא נראית כמיועדת רק לאוהדי החברה. באמצעות יצירת קבוצה לתעשייה שלכם, תוכלו להרחיב למקסימום את טווח התפוצה שלכם אל מעבר לרשת החברים שלכם.

בתוך הקבוצה אתם יכולים לפתוח דיונים, לשתף בחדשות, לפרסם משרות פנויות וליצור תתי-קבוצות.

כדי להגדיל את הקבוצה, נדרש מכם מאמץ ממוקד, אבל צעד מצוין להתחלה הוא הזמנת רשת החברים הנוכחית שלכם. כאשר אנשים מהרשת החברתית שלכם מצטרפים לקבוצה שלכם, דבר ההצטרפות יהיה גלוי בעדכון החדשות שלהם והוא עשוי לעורר עניין חדש בקבוצה.

זכרו כי פתיחת קבוצה מעניקה לכם גישה לכתובות הדוא"ל של החברים, כך תוכלו לשמור עמם על קשר כאשר הקבוצה גדלה.

אם אתם רוצים לעקוב אחר הצלחת הקבוצה שלכם, תצטרכו לבצע ניתוח לינקדאין משלכם. כדי לעקוב אחר צמיחת הקבוצה, בדקו את מספר החברים בכל שבוע ותעדו זאת בגיליון אלקטרוני. כדי לעקוב אחר שיעור הקליקים על הקישורים בהודעות שלכם, השתמשו במקצר כתובות אתרים הכולל Analytics, כמו bit.ly. כמו כן, הקפידו למדוד את התנועה, את הלידים ואת מספר הלקוחות שאתם מקבלים מלינקדאין לאורך זמן.

 

3. הצטרפו לקבוצות בלינקדאין הקשורות לתחום שלכם.

הקבוצות של לינקדאין מכסות מגוון תחומי עניין; חפשו קבוצות הקשורות לנישה שלכם והצטרפו אליהן. עקבו אחר הפעילות בקבוצות שאליהן הצטרפתם והגיבו בהתאם. אתם יכולים לבחור לקבל דוא"ל יומי המסכם את פעילות הקבוצה – אם אתם עסוקים מכדי לבדוק את האתר בכל יום – ואתם יכולים גם לעקוב אחר הפעילות לאורך כל היום.

תרמו באופן פעיל לקבוצה שאליה הצטרפתם: הציגו את המומחיות שלכם בדיונים. כוונו קוראים אל הבלוג שלכם במקרה שמישהו שואל שאלה שעליה כבר עניתם באחד הפוסטים. הגיעו ללקוחות פוטנציאליים שהם גם חברי הקבוצות.

השארת תגובה