דוח חדש בכלי פרופיל קישורים נכנסים – היסטוריית קישורים נכנסים

ככל הנראה, אתם יודעים כמה קישורים נכנסים יש לאתר שלכם היום, אבל כמה היו לו לפני שבוע, או לפני חודש, או לפני שנה? האם אבדו לכם קישורים רבים לאחרונה או שאולי הרווחתם כמה חדשים?

על השאלות הללו בדיוק נועד לענות דוח חדש במערכת WebCEO הנקרא "היסטוריית קישורים נכנסים".

הדוח כולל שני גרפים – האחד מציג את המספר הכולל של קישורים נכנסים בכל אחד מתאריכי הסריקה המתועדים בגרף, והשני מציג קישורים נכנסים חדשים וכאלו שאבדו, ושניהם יחד מספקים לכם מידע ותובנות חשובים. ואם זה לא מספיק לכם, אז גם שידרגנו את האלגוריתם לחישוב הקישורים שאבדו לאתר וכעת הוא מתקדם הרבה יותר מבעבר. וכך, הצצה חטופה בגרפים הללו – ותדעו מיד אם אתם מתקדמים בכיוון הנכון או לא.

חדש ב-WebCEO - דוח היסטוריית קישורים נכנסים

שימו לב כי בעקבות הוספת הדוח, עומד לרשותכם כעת גם יישומון חדש בלוח הבקרה המסכם את המידע של 120 הימים האחרונים. היכנסו אל דוח סקירה כללית שבכלי "קישורים נכנסים", לחצו על הכפתור +הוסיפו יישומונים ובחרו ביישומון "קישורים נכנסים חדשים וכאלו שאבדו".

יישומון חדש - היסטוריית קישורים נכנסים

בנוסף לכל החידושים הללו, בכלים "קישורים נכנסים" ו"ריגול אחר קישורים נכנסים למתחרים" הוסרה מגבלת ברירת המחדל שעמדה על 100 קישורים. זה נכון לכל התוכניות. כעת, תוכלו לראות מיד את כל הקישורים (בהתאם למגבלות התוכנית שלכם) מיד לאחר הסריקה הראשונה.

בתוכנית Agency Unlimited הוגדלה מכסת הקישורים הנסרקים: בכלי "קישורים נכנסים" עד 10,000 ובכלי "ריגול אחר קישורים נכנסים למתחרים" עד 1,000.

עדכונים נוספים:

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן