עדכון בכלי ניתוח תנועת מבקרים – הגדרה מדויקת של תקופות הבדיקה

עדכון חשוב בכלי ניתוח תנועת מבקרים מאפשר לכם כעת להגדיר תקופות שונות לבדיקה ואף להשוות בין תקופות שונות לפי בחירתכם. אפשרות זו תסייע לכם לחדד את הבנתכם בנוגע לתנועת המבקרים שהאתר מקבל, לזהות מגמות או בעיות חדשות ולשפר את אסטרטגיית הקידום שלכם.

תוכלו לבחור בין כמה תקופות מוגדרות מראש (30 הימים האחרונים, 6 החודשים האחרונים ועוד) או להגדיר תקופה בהתאמה אישית, ולאחר מכן תוכלו לבחור אם לבצע השוואה בין התקופה הנבחרת לתקופה שקדמה לה, לתקופה המקבילה בשנה שעברה או לכל תקופה שתגדירו בעצמכם.

הגדרת תקופת בדיקה בכלי ניתוח תנועת מבקרים

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לדוח תנועת מבקרים הנמצא תחת כלי ניתוח תנועת מבקרים, ללחוץ על כפתור "עדכון תקופה" ולהגדיר את בחירתכם. המערכת כבר תארגן את הנתונים בהתאם לכך.

 

שימו לב לעוד תוספת קטנה אך חשובה בכלי ניתוח תנועת מבקרים – מסנן Ecommerce המופיע בתפריט הנפתח של "המרות: כל היעדים". מסנן זה מופיע בדוחות תנועת מבקרים, תנועה מרשתות חברתיות ו-Geo.

עדכונים נוספים:

Call Now Button
גלילה לראש העמוד

הכנו עבורכם סמינר שיראה לכם, צעד אחר צעד, כיצד לקדם את האתר בעצמכם!

דילוג לתוכן