כלי חדש לשימושכם – Google My Business

מערכת WebCEO התחדשה בכלי חדש ומועיל במיוחד, שהוא למעשה אינטגרציה חכמה בינה לבין Google My Business. כעת תוכלו לנהל במקום אחד את כל המיקומים הגיאוגרפיים של העסק שלכם ולקבל מידע מועיל ושימושי לקידום לוקאלי מוצלח.

הדוח "תובנות מיקום" מספק מידע רב על כלל המיקומים הגיאוגרפיים של העסק: התפלגות חיפושים, התפלגות צפיות, מעורבות גולשים ועוד. בתמונה למטה מוגדר רק מיקום אחד ועל כן כל המידע מתייחס אליו, אם היו לעסק מיקומים נוספים – המידע היה כולל את כולם.

כלי חדש - Google My Business

הדוח "סקירות גולשים" מרכז את כל ביקורות הגולשים ומאפשר להגיב עליהן בלחיצת כפתור. תוכלו גם למחוק או לערוך תגובות שכבר כתבתם ישירות מתוך הכלי.

הדוח "מתחרים מקומיים" מציג לפניכם את רשימת המתחרים המקומיים שלכם, בהתבסס על ניתוח של מפות גוגל והאלגוריתם של WebCEO. תוכלו להוסיף בלחיצת כפתור כל מתחרה שמעניין אתכם אל הכלי "מעקב דירוגים", ובהמשך לעקוב אחריו בכלים אחרים במערכת, כגון "ריגול אחר קישורים נכנסים למתחרים", "מעורבות חברתית של המתחרים" ועוד.

שימו לב: תוכלו לבחור כיצד לאתר מתחרים מקומיים – על פי קטגוריה עסקית ראשית או על פי הביטוי הרלוונטי ביותר המתאר את העסק שלכם. היכנסו להגדרות הכלי ובאזור "איתור מתחרים" הגדירו את האיתור כרצונכם. בסיום לחצו על "שמור".

הגדרת איתור מתחרים מקומיים

עדכונים נוספים:

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן