הכלים של Web CEO

בדיקת מיקום בגוגל ובשאר מנועי החיפוש

כלי בדיקת המיקומים של WebCEO מאפשר בדיקת מיקום בגוגל וכן ביותר מ-370 מנועי חיפוש גלובליים ומקומיים מכל העולם, בכל שפה ובכל מועד שתבחרו באופן יזום (מיידי) או מתוזמן על בסיס יומי, שבועי, חודשי או רבעוני.

תוכלו לבחור להציג את התוצאות בטבלה או בגרף, ובמקרה זה, תוכלו להוסיף לתצוגה את ההערות ואת האירועים שתיעדתם במהלך עבודת הקידום, וכך לקבל תמונה מלאה של השפעת הפעולות שבוצעו על המיקומים.

מעקב אחר כל סוגי התוצאות

WebCEO תאפשר לכם לעקוב אחר כל סוגי תוצאות החיפוש: אורגניות, ממומנות, מפות, תמונות, חדשות, וידאו (יוטיוב), גרף הידע וקניות.

המערכת מצלמת תמונת מצב של מבנה דפי התוצאות וכך תוכלו לקבל מידע מלא ומקיף, ולא רק על המיקומים האורגניים. ב-WebCEO אנחנו קוראים לזה מטמון התוצאות. המטמון יישמר בעבורכם לצרכי מעקב וניתוח.

המטמון יאפשר לכם "לראות" את דף התוצאות המלא בכל מדינה ועיר ובכל שפה בעולם.

מיקומים לוקאליים מדויקים

ב-WebCEO תוכלו לבדוק את מיקומי האתר המקומיים באופן מדויק ולקבל את מטמון התוצאות המקומיות בכל מדינה ועיר בעולם!

לפניכם דוגמה של בדיקת מיקום בגוגל: הגדרנו ארבעה מנועי חיפוש גוגל מובייל מקומיים ובדקנו את הביטוי "אינסטלטור". כפי שבוודאי שמתם לב, המערכת מציגה ארבעה דפי תוצאות שונים, אחד לכל עיר, בהתאמה מדויקת לדפים שיוצגו לגולשי מובייל במיקומים הללו.

לסרטון ההדרכה על המטמון של גוגל הקליקו כאן (הצפייה מחייבת הרשמה. ההרשמה בחינם)

מעקב מיקומים בעבור כל הנכסים שלכם ברשת

בעבודת SEO, מעקב אחר המיקומים אינו מתמצה במעקב אחר דפי האתר שלכם בלבד, מה לגבי כלל הנכסים האינטרנטיים שלכם? האם לא תרצו לעקוב גם אחריהם?

WebCEO מאפשרת לכם לעקוב אחר מיקומם במנועי החיפוש של דפי הפרופיל ברשתות החברתיות ובאינדקסים, דפים מתוך הבלוג שלכם, מאמרים שפרסמתם באתרים שונים, פוסטים בבלוגים מארחים, אתרי מראה, סאב דומיינים ועוד.

דברים נוספים שכדאי שתדעו