המדריך של WEB CEO

המדריך לעבודה עם Web CEO

1. הוספת השפה העברית

מערכת Web CEO תומכת בעברית באופן מלא הן בממשקים והן בדוחות. במידה ותרצו לעבוד עם הממשקים והדוחות בעברית תצטרכו להוסיף את התמיכה בפעם הראשונה בלבד. לאחר מכן המעבר בין השפות יהיה בלחיצת כפתור. לפניכם המדריך להוספת השפה העברית למערכת.

2. הוספת אתר לקידום

במערכת Web CEO אתר מקודם מוגדר כפרויקט. מדריך זה מראה כיצד מוסיפים פרויקט חדש במערכת.

למדריך להוספת אתר לחצו כאן

3. התחברות לכלים של גוגל

מערכת Web CEO תציג את הנתונים מתוך גוגל אנליטיקס וכלי מנהל האתרים של גוגל (Google Search Console) ותשתמש במידע זה בחלק מהכלים כדי לעזור לכם לקבל החלטות מושכלות יותר.

למדריך חיבור הכלים של גוגל לחצו כאן

4. בחירת מילות מפתח לקידום

חשוב לבחור את מילות המפתח שקהל היעד שלכם מחפש ושיש לכם סיכוי להתקדם בהן במנועי החיפוש. ל-Web CEO כמה כלים שבאמצעותם תוכלו לבחור את מילות המפתח היעילות ביותר לקידום ולאמוד את חוזק המתחרים ואת התחרות בשוק.

למדריך לבחירת מילות מפתח לקידום לחצו כאן

5. אופטימיזציה לדפי נחיתה

דפי הנחיתה הם הדפים שאותם נרצה לקדם במנועי החיפוש במילות המפתח השונות. אין שום משמעות להגדרת מילת מפתח ללא הגדרת דף נחיתה, בדיוק כפי שאין שום משמעות להגדרת דף נחיתה ללא הגדרת מילות מפתח לקידומו.

למדריך להגדרת ואופטימיזציית דפי נחיתה לחצו כאן

6. קביעת סמכות דפי הנחיתה

אנחנו צריכים לתת משקל (סמכות) גבוה יותר לדפי הנחיתה המקודמים ולהראות למנועי החיפוש עד כמה הם חשובים לנו. אנו מגדילים את משקל דפי הנחיתה באמצעות הגדלת מספר הקישורים אליהם מדפים אחרים באתר שלנו (בהמשך נראה גם שיש חשיבות לקישורים מדפים באתרים אחרים).

למדריך לקביעת סמכות דפי הנחיתה לחצו כאן

7. הגדרת מנועי חיפוש

באמצעות Web CEO תוכלו לעקוב אחר מיקום האתר בגוגל ובמנועי החיפוש השונים בכל ארץ, עיר ושפה. במדריך זה נלמד כיצד להגדיר את מנועי החיפוש הגלובליים והמקומיים ולהתחיל לעקוב אחר מיקום המילים ודפי הנחיתה.

למדריך להגדרת מנועי חיפוש ובדיקת מיקום לחצו כאן

8. ביקורת טכנית

לתקינות האתר השפעה על דירוגו במנועי החיפוש. אתר המכיל ליקויים שאינם מטופלים מאותת למנועי החיפוש על הזנחה ובשל כך מנועי החיפוש יימנעו מלדרג אותו גבוה בתוצאות החיפוש בעבור ביטויים תחרותיים.

חשוב מאוד לאתר את כל הליקויים הטכניים באתר ולטפל בהם בהקדם. חלק מהליקויים נגרמים עקב בעיות בשרת האחסון ובד"כ לבעלי האתר אין כמעט השפעה עליהם, בעוד החלק האחר נגרם על ידי בעלי האתרים תוך כדי העבודה השוטפת באתר.

למדריך לשימוש בכלי הביקורת הטכנית לחצו כאן

9. קבלת התראות בדוא"ל

Web CEO תתריע באמצעות שליחת דוא"ל על תקלות ושינויים באתר, במנועי החיפוש ובפרופיל הקישורים.

להלן רשימת ההתראות והמדריך להגדרתן.

10. מחולל דוחות

מחולל הדוחות של Web CEO יאפשר לכם להפיק דוחות ממותגים ומקצועיים בצורה קלה ונוחה באופן יזום או  אוטומטי בתדירות על פי רצונכם. באפשרותכם לבחור את הכלים, את סדר הופעתם בדוח ואת רמת הפירוט - דוח מקוצר למנהל האתר או דוח מפורט הכולל מידע טכני מלא לתכנת.

מיתוג הדוחות יכול להיות משותף לכל הפרויקטים כברירת מחדל, ואם תרצו, תוכלו למתג דוחות באופן שונה לכל אחד מהפרויקטים בנפרד. את הדוחות תוכלו להפיק בכל אחת מהשפות הנתמכות במערכת כגון: עברית, אנגלית, ספרדית, גרמנית, רוסית וצרפתית.

למדריך מחולל הדוחות לחצו כאן

11. תיעוד אירועים ופעילויות

מלאכת קידום אתר מחייבת תיעוד של כל הפעילויות והאירועים הקשורים בתהליך העבודה. החשיבות של תיעוד הפעילויות והאירועים הקשורים לקידום האתר עצומה. הדבר יאפשר לכם, במקרים של שינויים קיצוניים במיקומי האתר במנועי החיפוש, לנסות ולהבין מהי הסיבה לשינויים אלו.

שימו לב, לא תמיד שינויים בדירוגים הם תוצאה ישירה של הפעילות שלכם, לעתים הם תוצאה של פעולות קידום שביצעו המתחרים או של עדכוני אלגוריתמים שביצעו מנועי החיפוש.

למדריך דיווח אירועים ופעילויות לחצו כאן

12. איתור מתחרים

חלק ממלאכת הקידום כרוך במעקב אחר פעילות המתחרים שלכם. האתרים המתחרים בכם הם אלו המקדמים את עצמם במנועי החיפוש במילות המפתח שאותן אתם מקדמים. ככל שיש יותר מילות מפתח משותפות, כך התחרות ביניכם תגדל. Web CEO מספקת לנו כלי שבאמצעותו נוכל לאתר את האתרים המתחרים בנו ולקבל מידע חשוב על כל אחד מהם. לדוגמה:

  • מהו פרופיל הקישורים שלהם?
  • האם יש להם שיתופי פעולה עם אתרים אחרים?
  • מהי תדירות עדכון התכנים באתר שלהם ומהי איכות התכנים?
  • כיצד הם משווקים את עצמם במנועי החיפוש וברשתות החברתיות?

למדריך לאיתור המתחרים האורגניים לחצו כאן

13. תזמון סריקות

כפי שבוודאי כבר שמתם לב, מערכת Web CEO מורכבת מכמה כלים שונים, שחלקם (מופיעים ברשימה למטה) מבצעים פעילויות שונות באופן יזום ו/או מתוזמן בהתאם למגבלות חבילת השירות שלכם:

  • מעקב אחר מיקומים במנועי החיפוש
  • מעקב אחר מתחרים
  • ניטור רשתות חברתיות ואתרים שונים (חינם)
  • סריקות לאיתור בעיות טכניות (חינם)
  • אנליזות SEO (חינם)
  • קישורים נכנסים לאתר ולמתחרים מתוך מג'סטיק ו-MOZ
  • בדיקות איכות קישורים נכנסים (חינם)
  • מעקב אחר קישורים ונכסים (חינם)

במדריך זה נראה לכם כיצד לתזמן את הסריקות השונות לכלים השונים.

למדריך תזמון סריקות ומעקב לחצו כאן

14. שיתוף פרויקטים

למערכת Web CEO מנגנון מפותח לניהול פרויקטים ומשתמשים בעלי תפקידים והרשאות שונות הנמצאים בתכניות השירות המתקדמות. עבור תכניות השירות ההתחלתיות יש ל-Web CEO מנגנון אחר, המאפשר שיתוף פרויקטים בין חשבונות שונים.

למדריך לשיתוף פרויקטים לחצו כאן

*להפקת המיטב מהמדריך אנו ממליצים להיצמד לסדר הפרקים.

שאלות ותשובות