המדריך של WEB CEO

בחירת מילות מפתח לקידום

ל-Web CEO כמה כלים שבאמצעותם תוכלו לבחור את מילות המפתח היעילות ביותר לקידום ולאמוד את חוזק המתחרים ואת התחרות בשוק.

סל מילות המפתח

בחירה בכלי מילות המפתח

פתחו את התפריט הראשי [1], הקליקו על מחקר מילות מפתח [2] והיכנסו לסל מילות המפתח [3].

בסל מילות המפתח נאגור את המילים שאותן נרצה לבדוק ושייתכן כי בהמשך נרצה לקדם. המערכת לא מגבילה אתכם במספר המילים שתוכלו לבדוק, ולכן אנו ממליצים שלא למחוק מילים מתוך הסל, ולו רק לשם תיעוד המילים שנבדקו. בהמשך נראה כיצד ניתן לסנן מילים לפי פרמטרים שונים ולמיין אותן בכל סדר שנחפוץ.

בכניסה הראשונה שלכם למערכת, סל המילים עדיין אינו כולל את כל המידע על מילות המפתח. לקבלת המידע המלא לחצו על הגדרות [4].

בחרו את כל העמודות האפשריות [5] ולחצו על חיפושים מקומיים ב-Google ב-[6]

הגדרות חיפושים לוקאלים בגוגל

בשדה מיקוד למיקום [7] התחילו להקליד את שם המדינה, העיר או האזור שבעבורם תהיו מעוניינים לקבל את נפחי החיפוש הלוקאליים של גוגל ובחרו מתוך רשימת הבחירה שתיפתח [8] את המיקום המתאים. אם תרצו, תוכלו לבחור גם את מיקוד השפה [9].

אם תהיו מעוניינים בכך, תוכלו לקבוע את ההגדרות כברירת מחדל עבור הפרויקטים הבאים באמצעות סימון הבחירה ב-[10]. לחצו על הכפתור שמור [11].

תייוג, מיון וסינון מילות מפתח

בכל שלב תוכלו לתייג את מילות המפתח באמצעות הקלקה באזור [12]. אין הגבלה למספר התגיות שתוכלו להוסיף לכל מילה.

את רשימת המילים תוכלו לסנן על פי התגיות [13] או באמצעות מסננים נוספים [14]. ניתן למיין את רשימת המילים באמצעות הקלקה על העמודה שתשמש למיון.

בכל שלב תוכלו להוסיף מילות מפתח [15] באופן ידני באמצעות הקלדה או באמצעות ייבוא מילות מפתח מקובץ CSV.

ייצוא מילות המפתח

את הנתונים תוכלו לייצא [16] לקובץ PDF או CSV.

כלי הצעות למילות מפתח

לחיצה בתפריט המשנה על קבל הצעות למילות מפתח [17] תאפשר לכם להזין ידנית [18] מילת מפתח ולאחר לחיצה על חפשו [19] תתקבל רשימת מילים מתוך כלי מילות המפתח של גוגל.

סימון החץ [20] מציין כי מילת המפתח צילום ציפורים נמצאת בסל מילות המפתח. לחיצה על סימן הפלוס [21] ליד מילת המפתח הרצויה תגרום להוספתה לסל מילות המפתח לבחינה מעמיקה יותר בהמשך.

גם כאן, כמו בסל מילות המפתח, תוכלו למיין ולסנן את המילים השונות לפי בחירתכם.

כלי ריגול אחר מתחרים

המערכת תוכל להציג בפניכם רשימת מילים לקידום המופיעות באתר המתחרה לכם.

לחיצה בתפריט המשנה על ריגול אחר מתחרים [22] תאפשר לכם להקליד ידנית כתובת URL של אתר מתחרה ואם תרצו תוכלו ללחוץ על כפתור בחר... [24] ולבחור מתוך הרשימה את האתר המתחרה, ואף לנהל את הרשימה של האתרים המתחרים [25].

המסך שיתקבל יהיה זהה לקודם. גם מכאן תוכלו לבחור מילים להוספה לסל מילות המפתח.

כלי מילות מפתח מתוך Google Search Console

מילות מפתח מתוך Google Search Console

לחיצה בתפריט המשנה על מילות מפתח מתוך כלי מנהל האתרים של גוגל [26] תציג לכם מסך המשקף את הנתונים כפי שאלו מוצגים על ידי גוגל בכלי מנהל האתרים. שימו לב שהתפריט [27] השתנה בהתאם וגם העמודות [28], וזה יאפשר לכם לסנן ולמיין את המילים בהתאם לנתונים החדשים. גם מכאן תוכלו לבחור את הביטויים הרצויים ולהוסיפם לסל מילות המפתח.

כפי שתראו בהמשך, Web CEO תאפשר לכם להוסיף מילות מפתח נוספות לסל המילים תוך כדי עבודת הקידום השוטפת בכלים האחרים של המערכת.

השארת תגובה