כלי מילות מפתח

מציאת מילות המפתח הכדאיות ביותר לקידום אורגני מניחה בסיס חשוב מאוד להצלחת תהליך הקידום. הצלחה אין משמעותה מיקום גבוה של האתר במנועי חיפוש, אלא מיקום גבוה של דפי נחיתה בעבור מילות מפתח שיניבו לכם המרות.

כלי מילות מפתח של WebCEO יעזור לכם לבחור את המילים המשתלמות ביותר לקידומו האורגני של האתר. אם גם אתם חוויתם לאחרונה את השינוי בכלי מילות המפתח של גוגל, בוודאי תשמחו לדעת שהמערכת לא הושפעה משינוי זה והיא תמשיך להציג את נפחי החיפוש באופן מלא.

את המילים לבדיקה תוכלו להזין באופן ידני או לייבא מתוך קובץ. בנוסף, תוכלו לקבל הצעות למילים נוספות מתוך כלי מילות המפתח של גוגל, מתוך כלי ניתוח המילים שנמצא ב-Google Search Console ומתוך רשימת המילים שבהן משתמשים המתחרים שלכם.

כלי הבדיקה יאפשר לכם לקבוע את המיקום הגיאוגרפי ואת השפה שבהם תרצו להתמקד ויחשב עבורכם את יעילותה של כל מילת מפתח (KEI).

הממשק כולל אפשרויות סינון ומיון מתקדמות ומאפשר שימוש בתגיות, שאותן תוכלו לנהל. כך תוכלו לבדוק אלפי מילים בעבור כל פרויקט.

את תוצאות הבדיקה של כלי מילות מפתח תוכלו להגיש באמצעות דוח מותאם לצרכיכם או לייצא לקובץ אקסל. בכל מקרה, נתונים אלו יישמרו במערכת וישולבו בכלים אחרים הקיימים ב-WebCEO במטרה לייעל את עבודת הקידום השוטפת.

שאלות ותשובות

מדוע המערכת מוסיפה מילות מפתח לסל באופן עצמאי?

המערכת תעשה זאת בכל פעם שאתם יוצרים פרויקט חדש כדי לספק לכם סיוע ראשוני במחקר מילות מפתח. את מילות המפתח מייבאת המערכת מ-SEMRush, מגוגל אדוורדס ומתגיות המטה של דף הבית של האתר. באפשרותכם למחוק מילות מפתח אלו מן הסל והן לעולם לא יופיעו שוב, אלא אם תוסיפו אותן מחדש באופן ידני.

האם המערכת מציעה נתונים ספציפיים לפי שפה ולפי מדינה?

אכן כן. עברו אל מחקר מילות מפתחהגדרותחיפושים מקומיים ב-Google. הגדירו את המיקום ואת השפה לצורך קבלת הצעות מתאימות למילות מפתח.

האם ניתן לייבא מילות מפתח מקובץ או שעלינו להוסיפן באופן ידני לסל מילות המפתח?

אם כבר יצרתם קובץ טקסט ובו רשימת מילות מפתח, באפשרותכם לייבא אותו או להוסיף מילות מפתח באופן ידני. פתחו את מחקר מילות מפתחסל מילות המפתח ולחצו על כפתור + הוסיפו מילות מפתח. בחרו הוספה ידנית או יבוא מקובץ.

אם אתה חוקר מילות מפתח באמצעות הכלים קבל הצעות למילות מפתח , ריגול אחר ​​מתחרים או מילות מפתח מתוך כלי מנהל האתרים של גוגל, השתמש בכפתור + הירוק כדי להוסיף מילות מפתח לסל המילים או בכפתור החץ כדי להסיר מילות מפתח מסל המילים.

מהיכן נלקחים הנתונים של מילות המפתח המוצעות?

המערכת משתמשת ב-AdWords API לצורך הצעת מילות מפתח בדו"חות של הכלים קבל הצעות למילות מפתח וריגול אחר מתחרים.

הדו"ח של מילות מפתח מתוך כלי מנהל האתרים של גוגל, כפי שמעיד שמו, מוזן בנתונים מכלי מנהל האתרים של גוגל. דו"ח זה מתאפשר רק אם המערכת קיבלה הרשאת גישה אל נתוני חשבון Google Search Console של האתר.

האם ניתן לייצא את מילות המפתח מסל מילות המפתח?

כן, פתחו את כלי מחקר מילות מפתח > סל מילות מפתח ולחצו על כפתור יצא נתונים בלוח מסננים ופעולות. הדו"ח זמין להורדה בפורמטים PDF ו-CSV. בתפריט של יצא נתונים תמצאו גם את האפשרויות שלח קובץ PDF בדואר אלקטרוני ותצוגה לפני הדפסה.

האם ניתן להקצות תגיות לקבוצה של מילות מפתח?

כן, פתחו את כלי מחקר מילות מפתח ובחרו בסל מילות המפתח כדי לבחור את מילות המפתח שברצונכם לתייג. לחצו על כפתור הקצו תגיות בלוח מסננים ופעולות.
הקלידו את שם התג החדש ולחצו על enter כדי להוסיפו לרשימת התגיות. לאחר מכן לחצו על כפתור בצע. אתם יכולים גם לבחור מתוך תגיות שנוצרו קודם לכן.

האם ניתן לסנן את רשימת מילות מפתח לפי התגיות?

כן, פתח את כלי מחקר מילות מפתח > סל מילות המפתח, לחץ על כפתור כל התגיות בלוח מסננים ופעולות. כעת תוכל לצמצם את רשימת מילות מפתח באמצעות הפרמטרים הבאים: כל התגיות, עם תגיות ,ללא תגיות, ולסנן את רשימת מילות המפתח לפי כל אחת מהתגיות שכבר יצרת.

האם ניתן לגלות בעבור אילו מילות מפתח מופיע האתר בתוצאות של מנועי החיפוש?

אתם יכולים לבדוק את המידע בכלי מחקר מילות מפתח > מילות מפתח מתוך כלי מנהל האתרים של גוגל ולצמצם את רשימת מילות החיפוש שלכם באמצעות הנתונים.
הדו"ח חושף גם חשיפות (מספר הפעמים שעמודים באתר שלכם הופיעו בתוצאות החיפוש), הקלקות (מספר הפעמים שגולשים הקליקו על תוצאה של האתר שלכם בגוגל בעבור מילת מפתח מסוימת), CTR וכן את המיקום הממוצע של האתר שלכם בתוצאות החיפוש בעבור כל מילת מפתח.

מדוע כדאי לחבר את כלי מנהל האתרים של גוגל לחשבון שלי?

הדו"ח מילות מפתח מתוך כלי מנהל האתרים של גוגל יכול לעזור לכם למצוא מילות מפתח המביאות תנועה לאתרכם גם אם מעולם לא הגדרתם אותן בעבור דפי נחיתה באתר. פרמטרים כגון חשיפות (כמה פעמים הוצג האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל בעבור מילת המפתח), הקלקות (מספר הפעמים שגולשים הקליקו על תוצאה של האתר שלכם), CTR וממוצע הדירוגים של האתר שלכם בעבור מילת המפתח הם הסמנים הטובים ביותר להערכת היעילות של מילות המפתח. אם אתם רואים כי ממוצע הדירוגים של האתר שלכם בעבור מילת מפתח ספציפית אינו בטופ 10 אבל עדיין המילה מביאה הופעות וקליקים - אתם בהחלט צריכים להוסיף מילת מפתח זו לסל מילות המפתח שלכם. מדוע? מפני שאם תבצעו אופטימיזציה לדפי נחיתה באתר לפי מילת מפתח זו תוכלו להגדיל את כמות ההקלקות אפילו יותר!

כותרת ספוילר

תוכן ספוילר