המדריך של WEB CEO

איתור מתחרים מסוכנים

חלק ממלאכת הקידום כרוך במעקב אחר פעילות המתחרים שלכם. האתרים המתחרים בכם הם אלו המקדמים את עצמם במנועי החיפוש במילות המפתח שאותן אתם מקדמים. ככל שיש יותר מילות מפתח משותפות, כך התחרות ביניכם תגדל. WebCEO מספקת לנו כלי שבאמצעותו נוכל לאתר את האתרים המתחרים בנו ולקבל מידע חשוב על כל אחד מהם.

בתמונה למעלה ניתן לראות דוגמה לדוח כזה. הדוח מורכב משני חלקים: גרף וטבלה. בגרף ניתן לראות את מגמות ממוצע דירוגי המתחרים ובטבלה מופיעים המתחרים, ממוינים לפי כמות המילים המקודמות המשותפת להם ולאתר שלכם. לחיצה על כל אחד מהמתחרים תספק מידע נוסף על מתחרה זה. מתחרים שבמעקב מסומנים בדגלון צהוב, ואם תחפצו להתחיל לעקוב אחר מתחרה נוסף - פשוט הקליקו על הדגלון האפור בסמוך לכתובת האתר.

להתחלת השימוש בכלי, בתפריט הראשי בחרו, תחת האפשרות מעקב דירוגים [1], מתחרים מסוכנים [2].

כברירת מחדל, המידע המוצג הוא הממוצע של כל מנועי החיפוש שהגדרתם עבור הפרויקט. אם תרצו לערוך את הבדיקה רק על אחד ממנועי החיפוש וכך לקבל תוצאות מדויקות יותר, הקליקו על [3] ובחרו במנוע החיפוש הרצוי.

הגרפים [4] מציגים את מגמת ציון הנראות לכל אחד מאתרי המתחרים לאורך הזמן. ככל שיש יותר מילות מפתח שעבורן נמצאים המתחרים בתוצאות החיפוש, כך יגדל ציון הנראות שלהם. ציון הנראות המקסימלי הוא 100. בכל שלב תוכלו לבחור אילו מתחרים להציג על הגרף ואילו מתחרים להוריד. לדפדוף בין המתחרים לחצו על החצים [5].

לקבלת דוח מפורט יותר אודות מתחרה מסוים הקליקו [6]. לסימון אתר כמתחרה הקליקו [7]. אתרים מתחרים יופיעו עם דגלונים צהובים. לחיצה על הדגלון הצהוב תוריד את האתר מרשימת האתרים המתחרים. הקלקה על [8] תוביל אתכם לגלישה לאתר המתחרה.

לחיצה על המשולש הקטן מימין לשם האתר המתחרה [9] תפתח את רשימת המילים שבהן מדורג האתר המתחרה, והמשותפת לאתר שלכם, ואת המיקום הממוצע בעבור כל אחת מהן [10].

רשימת מילים מקודמות

במידה ומדובר בכמות מילים גדולה, המערכת תציג רק חלק מהמילים. להצגת הרשימה המלאה הקליקו על הקישור בתחתית הרשימה [11].

השארת תגובה