שאלות ותשובות

מה עושים כשמתקבלת הודעה על כך שהכלי לא יכול לסרוק את האתר?

ישנן חברות אחסון החוסמות את הגישה לשרתי האחסון לכלים רובוטיים בשל העומסים היכולים להגרם בשרת  בעקבות פניות מרובות בזמן קצר ולפעמים הם יכולים גם לפרש את הסריקות המרובות הללו כניסיון לפריצה.

אם קיבלתם הודעה על כך שהמערכת נחסמה על ידי שרת האחסון, בדומה לאחת מהתמונות למטה או שחברת האחסון מתלוננת על עומסים בשרת פעלו באופן הבא:

חסימת WebCEO
הודעה על חסימה
  1. הפחתת העומס על שרת האחסון
1. הפחתת העומס על שרת האחסון

היכנסו להגדרות [2] בכלי ביקורת טכנית [1], הורידו את מספר הפניות [3] לפנייה אחת ועדכנו את ההשעיה בין הפניות [4] לשנייה אחת. במידה ועדיין השרת יהיה עמוס תוכלו לחזור ולהגדיל את משך ההשעיה.

2. הורדת תכיפות הסריקות
אם אתם שייכים ללקוחות חבילת השירות Agency Unlimited, הפחיתו את מספר הסריקות השבועיות בכלים ביקורת טכנית וניתוח SEO ראו מדריך זה

3. דווחו לחברת האחסון על סוגי הזחלנים וכתובות IP שמהם ייסרק האתר
בכדי שחברת האחסון תוכל לזהות את Web CEO ולא לחשוש שמדובר בגורם עוין עדכנו אותם בקישור הזה:

https://www.webceo.com/webceo-bots.htm

השארת תגובה