עדכונים חשובים בכלי המשימות

העדכון האחרון במערכת Web CEO הביא עמו שינויים גדולים בכלי המשימות וכעת יש לכם שליטה רבה יותר על מקבצי המשימות שאתם יוצרים.

מה השתנה?

כעת עומדת לרשותכם ספריית משימות המכילה מבחר מקטעים – אסופות של משימות על פי נושאים, שהוכנו עבורכם מראש על ידי אנשי Web CEO. תוכלו למצוא בספרייה גם מקטעים של משימות שאתם יצרתם בעצמכם בעבר (כל קטגוריה שיצרתם במקבצי המשימות מופיעה כמקטע נפרד).

ספריית המשימות החדשה של web ceo

אתם יכולים להשתמש במקטעי המשימות להרכבת מקבץ המשימות הרצוי לכם, וזאת באמצעות הצמדת תגיות למקטעים. שימו לב כי ניתן להצמיד לכל מקטע יותר מתגית אחת, כך שהוא ישולב במקבצי משימות שונים.
לאחר שיצרתם מקטעי משימות שונים וסימנתם אותם בתגיות, בחירה בתגית הרלוונטית בחלון הבחירה שבראש הספרייה תציג בפניכם את כל מקטעי המשימות הכלולים בתגית זו והמרכיבים את המקבץ הזה.

תגיות בספריית המשימות

כעת אתם יכולים לערוך את מקבץ המשימות כרצונכם ולשנות את סדר המקטעים והמשימות המופיעים בו.

עריכת מקבצי המשימות

על מנת להקצות את מקבץ המשימות לפרויקט, עליכם להוסיף את הפרויקט לקידום לאזור הפרויקטים המקודמים, ואז להיכנס אליו באזור המשימות וללחוץ על "העתק משימות מהספרייה". אתם תועברו לספריית המשימות ואז תצטרכו לבחור בתגית הרצויה ואחר כך בכל מקטעי המשימות הרצויים בעבור פרויקט זה.

הוספת מקטעי משימות לפרויקט

אתם יכולים למצוא כאן מבחר מקבצי משימות שהכנו בעבורכם. את המקבצים תוכלו לייבא לספריית המשימות שלכם ולהשתמש בהם לצורך קידום האתר.

עדכונים נוספים:

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן